blommor och bin

Jag och Jakob åkte för att köpa en ny toasist då vår förra gick sönder under inflyttningsfesten och även någonting att förvara alla flaskor i. Är det bara jag som tycker att svarta toasitsar känns mer hygieniskt? Är väl bara någonting jag har fått för mig. Det bästa med den är att den har sån där sekig stäng-funktion vilket jag tycker är as skönt!
Under dagen har vi hämtat Jakobs bil från service, hälsat på hans farmor och även varit förbi pappa på klubben för en kaffe! Ikväll kommer förmodligen Sebbe, Simon och Oscar hit för att ta någon öl och bara mysa, känns ändå skönt att få träffa några goa människor!
 
 
 
Har tidigare haft den här blomman inne i vardagsrummet men då den är tunnbladig så måste man ofta fukta/vattna den vilket jag är dåligt på. Hur smart är det inte då att he den på fönsterbrädan på toaletten? Jädrans snyggt och även praktiskt då den utsätts för fukt och blir blöt ofta!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide