Sovande Sundsvall

2015-11-30 @ 12:41:07 Allmänt Kommentarer (2)
Hej! Åh vilken underbar helg det har varit! I torsdags firade jag och min älskade pojkvän Jakob hela fem år tillsammans, hur länge är inte det? hur gammal känner man sig inte?
Hur som helst. Tidigare jubileum så har vi inte gjort någonting extraextra speciellt, vi har antingen spenderat dagen med nära och kära eller ätit ute på någon fin restaurang. Givetvis har det varit trevligt men i år hade vi tänkt göra något mer speciellt. Vi bokade ett mysigt hotellrum i sundsvall och bestämde oss för julshopping, besöka goda restauranger och bara vara vi. 
 
Vanligtvis tänker man inte på hur mycket vardagen kan påverka ett förhållande. Oavsett om det är ett förhållande med en släkting, partner, förälder etc. Vardagen påverkar. Och jag kan intyga att det var såå skönt att få komma ifrån all trygghet och åka till en ny plats med nya möjligheter med någon man älskar. Så skriv upp det på er bucketlist! Ni kommer inte att ångra er.
 
Vi satte oss i bilden vid sju tiden på lördagmorgon och började köra mot sundsvall. Vi hade bunkrat upp med drickor och godis av alla dess slag (vem åker på en roadtrip utan tilltugg? -ingen.). Jag tror att jag somnade i nordmaling det vill säga efter tjugo minuter. Jag vaknade sedan vid hörnäsand, bra codriver va? haha! vi var framme i sundsvall vid elva tiden och bestämde oss för att äta. Vi åt, shoppade och åkte mot hotellet. väl framme så såg vi tv, duschade och gick till restaurangen för att äta. De hade en av världens godaste buffeér med fläskfile, grönsaker, potatis, fisk m.m. Vi somnade sent efter ett filmmaraton på hotellrummet. Dagen efter, söndag, gick vi upp tidigt för att ha tid att proppa i oss så mycket som möjligt av hotellfrukosten (det må vara det bästa med att bo på hotell!!) sedan bilade vi in till birstas shoppingcentrum igen. Gick på några yttligare butiker och shoppade ännu mer. På hemvägen var jag, mot all förmodan, vaken hela vägen hem. Jag kan blundat till en mikrosekund vid nordmaling. 
 
Jag hade trots allt med mig kameran men knäppte endast ett kort på jakob då han hade bunkrat upp med chips på magen and thats it. Jag vet, kasst men ändå, ni får ta del av de fiiina mobilbilderna! 
 
puss
 
 

Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide