En Onsdag i ett Lördagsformat

2016-09-14 @ 11:46:33 Allmänt Kommentarer (1)
Hej! Det är nästan pinsamt att jag just tagit mig upp ur sängen.. Har kanske varit uppe i en timma, hunnit ta en liten sväng med millie, diska och plocka undan lite här hemma. Varför känns det som om hur mycket man än plockar och städar så blir man aldrig nöjd? Jag vill att det ska lukta gott i hela lägenheten, allt ska vara på sin plats och inte ett damkorn så långt ögat kan nå. Tror nog att jag är påväg att bli städtokig.
 
Ikväll ska jag och Julia äntligen ta oss till en krog och dricka gott. Vi har planerat och bokat en sån här träff möjligtvis tio gånger på bara några veckor och det har inte blivit någonting så ikväll blir det äntligen av!! Ska bli suupermysigt att få prata skit och bara må. 
 
Förövrigt har jag och Jakob äntligen lyckats bli friska. Jag är lite snorig än men allt annat är primaballerina. Vi måste ha varit sjuka i en hel vecka? Så himla jobbigt att vara sjuk. Roligare att vara frisk och ha en massa energi. Som pricken över I:et: undertiden jag och jakob varit sjuk så blev Millie skendräktig och vi har tyckt så synd om henne. Det gick så pass långt innan vi märkte något att hon adopterade sin godsedjursleksak Grisen. Idag mår även hon bättre. En faktor för att "bota" skendräktighet var att ge mer uppmärksamhet och längre promenader. Längre promenader är verkligen någonting man älskar då man är vrålsjuk hahha! Tur som var så är hon äntligen på bättringsvägen och snart är alla friska här hemma :) 
 
 
 

Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide