Lilla julafton

2016-12-18 @ 13:27:42 Allmänt Kommentarer (0)
Hej! Alltså g u d vilken mysig gårkväll!! Vi hade bestämt att jessica skulle komma över för att vi skulle ha glöggmys och pepparkaksbak men det resulterade istället i hela fyra (?) timmars skitprat och tre tomma flaskor glögg. Tror aldrig att jag druckit så mycket glögg i hela mitt liv, men gott var det! Vi provade på de nya smakerna med Polkagrissmak och hallon lakritsskalle, eller vad de nu heter. Vi åt chips, bytte julklappar och provade dem. G u d så himla mysigt. Tänk om man kunde haft julafton varje dag?
 
 
 
Idag när jag vaknade väcktes jag av det största leendet jakob har haft sedan åtminstone jag träffade honom, han hade varit och handlar frukost: en smörgåstårta som nog skulle räcka till hela trapphuset. Jag klagar inte, för usch vad gott det var haha! Efter det tog vi en skogspromenad med millie i hopp om några fina vinterfoton. Ni kanske själv kan se vilka som är mer komiska och vilka som är fina?
 
 
 
 
 

Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide