Fräscht

Imorse vaknade jag av att det ringde på dörren, av ett samtal och en hund som skäller för att det är någon som plingar på. Jag svarar i telefon och öppnar i dörren - min käre far hade glömt sina nycklar. (nej jag brås inte på honom hehe) Då jag ändå var vaken så kändes det onödigt att gå och lägga sig igen så gjorde lite fika och pratade med pappa. 
 
Igår var han hos farmor för att hjälpa henne att få igång sin nya mobil, imorse skrev hon att den återigen strulade och att hon inte visste vad hon skulle göra. Så jag och pappa bestämde att vi bjuder över henne på kaffe så kan vi se om vi kan hjälpa henne. Jag fick ju genast panik - obäddad säng, stökigt sminkrum och döda blommor haha. Så jag bäddade sängen, städade och fixade i sminkrummet, duschade och tog sedan en morgonpromenad med millie till ICA för att köpa blommor till mig själv, jag tycker att jag förtjänar det efter lite städning haha! 
 
Nu sitter jag och inväntar pappa och farmor för en kaffe och fika, i vårt hyffsat städade hem haha!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide