Fredag i all ära

Hej! Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska kicka förbi mellan jobben för att ta en kopp kaffe. Även för att jag ska få prata av mig om livet helt enkelt. I eftermiddag packar vi väskorna och sätter oss i bilen mot Fredrika för en avkopplande helg i skogen. Känns som om det var jätte länge sen jag var där och har verkligen saknat det hur mycket som helst. Jag ska även ta med mig kameran och möjligtvis ta ut Lucas på en fotograferingspromenad. Vi får helt enkelt se. 
 
Idag känner jag mig friskare vilket känns superskönt. Har i och för sig stängt alla fönster och försökt hålla mig varmare så det kan ju vara en bidragande faktor haha! Nu ska jag nog ta mig lite tid för att samla lite fakta till mitt och mammas hemliga projekt som ni snart borde få veta om, längtar verkligen!
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide