Ta er från vägarna - Här kommer jag

Hej! Idag har jag varit med mamma mestadels av dagen. Följde med henne runt på förmiddagen och sen tog vi oss till Umeå-Vännäs Trafikskola för att boka en handledarkurs för henne och även få inloggningsuppgifter för mig så nu börjar körkortet närma sig! Efter det följde hon mig på H&M där jag inhandlade en klänning och nagellack till min halloween-utklädnad. Sedan naklades det middag och filmmys hemma hos mamma på Ersboda, vi tog även hundarna en sväng. 
 
Vid sextiden kom pappa och hämtade mig eftersom att vi avsatt lite tid för övningskörning inne i stan. Idag var alltså min första gång att köra bil inne i stan och jag körde som en boss. Hahah, om man bortser från mina tre motorstopp och tusen frågor. Som en boss helt enkelt. 
 
Har haft superkul hela dagen och att få umgås med sina föräldrar är ovärderligt. Jag och mamma ska förmodligen ses även imorgon för lite film och långpromenad då Jakob jobbar över och jag får långtråkigt. Pappa och jag har även planerat in mer körning i veckan, nu är det bara att nöta. Ska även öppna teoriboken ikväll och börja nöta in lite körvett. 
 
Ha en trevlig tisdagskväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide